Mikor kapod meg a csomagod?
Csomagod biztosan 1-3 napon belül megkapod, ha nem kérsz egyedi nyomtatást. Egyedi nyomtatás esetén e-mailben jelezzük a várható kiszállítási időt.
Ha a rendelésed délelőtt 12 óráig munkanapon adod le, akkor igyekszünk a csomagodat még aznap átadni a futárszolgálatnak, akik várhatón már a következő munkanapon 8 és 17 óra között kiszállítják azt.
Ha nagyon sürgős számodra a csomag érkezése, kérlek írd be a megjegyzésbe rendeléskor, hogy "SÜRGŐS" és lehetőség szerint előre vesszük a megrendelésedet, hogy a következő munkanapon már lehetőleg nálad legyen a rendelt termék. Ha igazán biztosra szeretnéd venni a másnapi kiszállítást, akkor hívj minket telefonon a 06 30 453 2723 -as számon, ahol kollégánkkal rugalmasan tudsz egyeztetni.
Abban az esetben, ha előre utalással fizetsz, a csomagot csak akkor tudjuk feladni, ha a pénz megérkezik a bankszámlánkra.
Az utalási adatokat láthatod a pénztár oldalon, amikor leadod a rendelést, és emailt is kapsz róla.
Bankszámlaszámunk: 10403095-50526554-49841004
Kedvezményezett: Mirawind Kft
Hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozunk. ( A péntek délelőtt leadott rendelést hétfőn várhatod.)
Ha délután adod le a rendelésed, a csomagot várhatóan a rendelést követő 2. munkanapon kapod meg.
(Pl. Ha hétfőn 18 órakor adod le a rendelésed, a csomagodat szerdán szállítják.)
A futárszolgálat működéséért felelősséget vállalni nem tudunk, különösen az ünnepi - karácsonyi- időszakban.
Kérünk, ezt a rendelésnél vedd figyelembe!
Az utánvét díja minden esetben egységesen 400 Ft.
Ezt a pénzkezelési díjat akkor is felszámítjuk, ha a vásárlásod értéke elérte az ingyenes szállítás kategóriáját.
Rendelésedet az alábbi módokon kaphatod meg:
|
GLS CsomagPont |
GLS Csomagautomata |
GLS Házhozszállítás |
Személyes átvétel |
0-29900 Ft |
1400 Ft |
1400 Ft |
1800 Ft |
ingyenes |
30000 Ft-tól |
ingyenes |
ingyenes |
ingyenes |
ingyenes |
Személyes átvétel
Csomagodat személyesen átveheted irodánkban:
2092 Budakeszi, Szőlőskert u 21.
Mirawind Kft
06 30 4532723
A nyitvatartás általában H-P 9-15 óra, de kérünk Téged, hogy MINDEN ESETBEN telefonálj mielőtt elindulsz hozzánk, és jelezd érkezésed várható idejét. Ezzel megkönnyíted munkánkat. Köszönjük!
A személyes átvétel minden esetben ingyenes. Emailt kapsz arról hogy mikor veheted át a csomagodat.
A helyszínen csak készpénzzel vagy azonnali utalással tudsz fizetni! Kártyás fizetésre nincs mód.
GLS CsomagPont
Ha nem vagy otthon napközben, kérd a csomagodat GLS Csomagpontra. Így kapod meg leggyorsabban csomagodat, akár következő munkanapon nyitásra már a választott Csomagponton van a megrendelt termék.
Válaszd ki a számodra legegyszerűbben elérhető GLS Csomagpontot a lenyíló listáról, és vedd át a csomagot a választott helyen.
A GLS emailt küld neked arról, hogy hol veheted át a csomagodat, és meddig.
Az őrzési idő 5 munkanap.
A csomagot a GLS Csomagpont nyitvatartási idejében veheted át.
A GLS csomagpontok listáját itt nézheted meg.
GLS Csomagautomata
Válaszd a csomagautomatát, ha a nap bármely időszakában szeretnéd átvenni a csomagodat.
Az GLS csomagautomatákat országszerte a forgalmasabb bevásárlóközpontok közelében találod.
Ha utánvéttel kérted a csomagot, a csomagautomatánál csak bankkártyával tudsz fizetni.
A GLS e-mailt küld neked a csomagod érkezéséről.
Az átvételi határidő 7 nap.
Legtöbb automata a hét minden napján 0-24 órában hozzáférhető.
A csomagot várakozás nélkül átveheted az automatából az emailben kapott kód és a telefonszámod segítségével.
Csomagod mérete maximum 74x60x43 cm, Max. körméret: 280 cm és maximum 40 kg lehet. Ha a csomag mérete ezt meghaladja, telefonon felvesszük veled a kapcsolatot, és egyeztetünk.
Főleg a karácsonyi időszakban előfordulhat teljes kapacitással működő csomagautómata, amikor a csomagod elhelyezésére várni kell. Ezzel kalkulálj kérlek.
GLS Házhozszállítás
Csomagodat átveheted otthon vagy a munkahelyeden is, ha a házhozszállítást választod.
Az GLS futár három alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagodat.
Munkanapokon munkaidőben 8-17 óra között keresnek.
Fontos, hogy olyan címet adj meg rendeléskor, ahol ebben az időszakban tartózkodsz.
Ha feltünteted a telefonszámod, a futár egyeztet veled a második kézbesítés helyéről és idejéről.
Ha az egyeztetés sikertelen, a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a csomag kézbesítését.
Ha utánvéttel kérted a csomagot, a futárnál fizethetsz készpénzzel, vagy bankkártyával.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagom?
A futárszolgálat a küldeményt visszaküldi nekünk.
A szállítási költségeket kiszámlázzuk neked.
Utánvét-fizetés
Webshopunkban fizethetsz bankkártyával, előre utalással, vagy választhatod az utánvétes fizetést.
Az utánvét díja minden esetben egységesen 400 Ft.
Ezt a pénzkezelési díjat akkor is felszámítjuk, ha a vásárlásod értéke elérte az ingyenes szállítás kategóriáját.
Mire figyelj vásárláskor?
Kérünk, adataidat pontosan töltsd ki!
Ez nagyon fontos, mivel így jut el hozzád a csomag a leggyorsabban, és a legpontosabban.
Ha az adatok pontatlanok, a futár nem talál meg, a csomagod visszajön, de a postaköltséget (oda-vissza) kiszámlázzuk neked.
Add meg telefonszámodat (amin napközben elérhető vagy), és e-mail címedet, mert a futárszolgálat e-mailben küld értesítést a csomagodról.
Ha nem akarod minden vásárláskor újra meg újra megadni az adataidat, regisztrálj oldalunkon.
Utánvétes fizetés esetén, ha nem veszed át a csomagodat, a postaköltséget (oda-vissza) kiszámlázzuk neked.
Bankkártyás fizetés és előre utalás esetén az át nem vett csomag visszaküldésének díját kiszámlázzuk neked.
Ha élni szeretnél a 14 napos elállás jogával - meggondolod magad, és visszaküldöd a rendelt árut -,
utánvéttel, vagy portósan feladott küldeményt nem áll módunkban elfogadni.
A visszaküldés postaköltségét neked kell fizetned.
Köszönjük, hogy végigolvastad:) Bizunk benne, hogy termékeinkkel elégedett leszel!